Jedanaest Minuta – Paulo Koeljo

Koeljo ume da vodi čitaoca sve do katarzičkog kraja koji uvek nekako uspe da zadovolji. I ovde je u pitanju potraga za sobom i pronalaženje ljubavi koja se na početku ne priznaje. Autor sjajno opisuje različite  načine na koje ljudi prilaze seksu i ljubavi.
Jedanaest Minuta – Paulo Koeljo knjiga

Iz knjige:

Bila jednom jedna prostitutka po imenu Marija. Kao sve prostitutke, rodila se nPvina i bezazlena i kao devojcica sanjala je da nacfe coveka svog zivota (imucnog, lepog i inteligentnog), da se uda (u beloj vencanici), da ima dvoje dece (koja ce postati slavna kad odrastu) i da zivi u prekrasnoj kuci (s pogledom na more). Otac joj je bio trgovacki putnik, majka krojacica, a u njenom rodnom gradu, a unutrasnjosti Brazila, postojao je samo jedan bioskop, jedna kafana i jedna banka i zato je Marija neprestano iscekivala onaj dan kad ce se njen zacarani princ pojaviti bez najave, zarobit i njeno srce i povesti je a osvajanje sveta.

Ali dok se zacarani princ ne pojavi, nije joj preostajalo nista drugo nego da sanjari. Zaljubila se prvi put s jedanaest godina, na putu od kuce do osnovne skole. Vec prvog dana otkrila je da nije sama na tom putu:
zajedno s njom isao je a skolu jedan decak iz susedstva koji je imao casove a istoj smeni. Njih dvoje nikad nisu razmenili ni jednu jedinu rec, ali je Marija pocela da uvida da su joj najlepsi delovi dana upravo oni trenuci koje je provodila na ulici punoj prasine, zedi, umora i sunca koje je nemilosrdno przilo, dok je decak brzim koracima grabio prema skoli a ona se uspinjala svim silama da ga sustigne.

Taj prizor ponavljao se mesecima. Vlarija, koja nije volela da uci i kojoj je jedina razonoda bila
televizija, zarko je zelela da joj dan sto brze prode, cekajuci nestrpljivo svaki odlazak a skolu, a za razliku od ostalih devojcica, njenih vrsnjakinja, subotom i nedeljom se beskrajno dosadivala. Buduci da deci vreme prolazi znatno sporije nego odraslima, Marija je s ilno patila, a dani su joj trajali citavu vecnost, jer su joj pruzali svega desetak minuta ljubavi, i bezbro.j trenutaka koje je posvecivala razmisljanju o voljenom decaku, zamisljajuci kako bi bilo lepo kad bi mogli da se upoznaju.

Knjigu potražite OVDE

Paulo Koeljo - Paulo Coelho

Rođen (24. Avgusta. 1947. godine, Rio De Žaneiro, Brazil) Brazilski pisac romana poznat po spiritualnom adventurističkom stilu pisanja romana.