Nensi Madore – Začarana

Naravno, nije bilo moguće uključiti fantaziju svake žene u ovu knjigu. Za svoje bajke odabrala sam samo one najčešće i najdirektnije, i nadam se da ćete mi svi vi koji ste originalniji i kreativniji od nas ostalih oprostiti što sam vaše izostavila. Nisu sve fantazije za svakoga, ali moja je da će vam ove priče biti uzbudljive i zabavne."
Nensi Madore - Začarana knjiga

“Neverovatno je kako su svi nešto smeteni kada je u pitanju ženska seksualnost, uključujući i same žene. Ženski časopisi stalno nude svojim čitateljkama savete kako da bolje zadovolje svoje muškarce (i gde da nađu proizvode koji će im u tome pomoći), dok nas televizijske emisije za žene bombarduju horor pričama o tome kako su muškarci grozni – i usred svega toga imamo gomilu prelepih žena – seks simbola – koje, navodno, krče put našem seksualnom napretku. Zašto onda sve veći broj žena pominje zapanjujuću nezainteresovanost za seks? Zašto ženama seks više nije zabavan?

Po mom mišljenju, ovi samoproklamovani pobornici ženske seksualnosti, seksualno, otuđuju žene u medijima tako što ih iskorišćavaju, razaraju im samopoštovanje i podižu im očekivanja od sebe samih do nedostižnih visina, dok im očekivanja od muškaraca spuštaju na suludo niske grane.

Kada se neka popularna ženska ikona izgladnjuje, menja svoj izgled, lažno predstavlja, prodaje, ponižava sebe i slično, ona doprinosi sveukupnim standardima koji utiču na to kako muškarci posmatraju žene i kako one posmatraju same sebe.

Da bismo zaista seksualno osnažili žene (ili na bilo koji drugi način, kad smo već kod toga), smatram da treba da prestanemo s pokušajima da ih kontrolišemo ili menjamo. Moramo ih prihvatiti onakvima kakve jesu. Kada se žene osećaju samouvereno, seks im više prija. Seks nije tržište koje su okupirali malobrojni izabrani. Sve žene imaju seksualnost u sebi, iako ona u mnogima od nas leži usnula zbog štete koju su nam nanele kultura i mediji. Može da se probudi, ali samo potpunim prihvatanjem onoga što smo. Moramo da se osećamo bezbedno u sopstvenoj seksualnosti bez straha da će nas neko iskoristiti, promeniti, kategorizovati, kazniti, osramotiti ili poniziti.

Mislila sam da bi erotske priče pisane naročito za žene i o ženama mogle pomoći, i ishod mog truda upravo su priče koje ćete ovde naći

Zasnovane su na pravim ženskim fantazijama, bez cenzure. Nemojte se uznemiriti ukoliko naiđete na poneku fantaziju koja nije sasvim „ispravna“ sa svake tačke gledišta. Imajte u vidu da sam pažljivo odabrala ove fantazije od najpopularnijih prema mom istraživanju. Prihvaćanje ovih fantazija neće naškoditi pokretu za jednakost polova, budući da se jednakost može postići samo putem prihvatanja.

Stoga sam prihvatila, čak i usvojila, ženske fantazije i zapisala ih što sam iskrenije i potpunije mogla

Imajući u vidu da sam pisala za žene, dala sam svojim junakinjama moć koja neće ugroziti fantazije čitaoca. Uviđajući njenu želju za romantikom, dodala sam strast i nežnost da bi seksualne fantazije dobile dublji značaj. Klonila sam se tendencije, koju mnogi pisci ispolje, da junakinje budu neprirodno lepe i „savršene“. Muški likovi imaju veliki udeo u tim fantazijama, a ženski su napisani tako da čitateljka lako može da se zamisli u glavnoj ulozi. Priče su izuzetno erotske, ali bez ikakve vulgarnosti koja tako često prati seksualni materijal. Likovi su davni prijatelji s kojima je većina nas odrasla u Grimovim i ostalim bajkama. Umesto starih, prevaziđenih maksima originalnih bajki, ubacila sam nekoliko sopstvenih, modernih, dodataka.

PDF Pregled Knjige

134455 (1)_compressed

Knjigu potražite OVDE